Sociální sítě a firemní profily

  • Konzultace
  • Příprava
  • Správa
  • Analýza/Insights
  • facebook, X.com (twitter), Pinterest, Tumblr, Youtube, Instagram, LinkedIn, Flickr, Foursquare, Yelp, TripAdvisor
  • Firemní profily - Google business (Google maps a další služby google), Seznam firmy (firmy.cz)
  • Školení a ukázka práce s profily
  • ...další sociální sítě a firemní profily dle druhu podnikání

Sociální sítě a firemní profily

Sociální sítě nebo sociální média (popřípadě informační portály) jsou nedílnou součástí propagace a propojení se zákazníky a příznivci (sledujícími). Proto je důležité mít profil správně nastaven a vložen obsah správnou formou. Důležité je i profil průběžně udržovat a aktualizovat tak, aby sledující byli stále informováni nebo měli stále povědomí o profilu nebo o novinkách (značce, osobnosti, firmě, lokalitě, atd.) nebo o připravovaných a probíhajících akcích.

Nabízím své dlouholeté zkušenosti se sociálními sítěmi, kdy i jako web developer využíval sociální sítě ne jen jako uživatel, ale jako uživatel API pro vývoj aplikací a využití dalších funkcí v pozadí.

Seznam všech služeb a nejen ty k sociálním sítím a firemním profilům najdete ZDE

Služby v rámci sociálních sítí

  • Konzultace řešení a využití profilů
  • Založení/vytvoření profilů
  • Správa a aktualizace profilů
  • Analýza a spracování statistik
  • Školení - “Jak pracovat s profily” (nejedná se o marketigové školení)

Vše v rámci sociálních sítí níže

  • Google business - Google maps a další služby v rámci google
  • Facebook
  • X.com (Twitter )
  • Pinterest
  • Tumblr
  • Youtube
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Flickr
  • Foursquare
  • Yelp
  • TripAdvisor
  • Seznam firmy (firmy.cz)

Info: Další sociální sítě a portály dle možností a domluvy.

Konzultace řešení a využití profilů

Pro každé řešení (podnikání, zviditelnění, informovanost, osobnosti a smyslu podnikání) je potřeba zvážit použitelnost a druh obsahu, který bude prezentován a které sociální sítě a portály použít, jsou-li vhodné. Na základě tohoto je potřeba zvážit důležitost profilů a jeho využití. Případně provést analýzu v závislosti na cílové skupině.

Založení/vytvoření profilu

K založení/vytvoření proflu je potřeba přistoupit zodpovědně, v některých případech může být špatné nastavení bohužel nevratné nebo jej nelze změnit. Je potřeba zvážit jaké informace zadat jak ty které jsou povinné, tak ty které jsou dobrovolné.

Správa a aktualizace profilů

Správa profilu není jen o příspěvcích a komunikace se zákazníky/sledujícími, ale i aktualizaci samotného profilu v reakci na změny sociální sítě nebo trendům.

Analýza sociální sítě (profilu)

Pro správné nebo lepší využití profilů na sociálních sítích je potřeba provádět průběžnou analýzu stavu profilu a jeho návštěvnosti nebo případný dopad na návštěvnost webu nebo pro zaměření na produkt či službu popřípadě kampaň. Analýzu profilu lze provést přes nástroje, které sociální sítě poskytují (pokud je mají), lze využít jiné nástroje nebo použít ruční analýzu s porovnáním konkurence. Pro analýzu se snažíme využít všechny možnosti, které jsou k dispozici.

Školení

Nabízím i školení ovládání a orientace profilů, napříč zvolenými sociálními sítěmi, pro lepší porozumění a využití jejich nástrojů. Nejedná se o marketingové školení, ale o praktické využívání profilů na sociálních sítí/médií/portálů.